Informasjon

OBS – Pengepremiar for løyperekord!

Maraton: 5000,-.  Halvmaraton: 4000,-.  10km: 3000,-.  5km: 2000,-.

Løyperekordane finn du her: JM_historikk

LØYPEKART

NB! På grunn av coronasituasjonen, og utfordringar med busstransport og smittevern, kan det vere at ein må gjere endringar på løypetrase på halvmaraton, 10 km, 5 km og miniton. Førebels held vi oss til oppsatt plan, men jobbar med ulike alternativ. Blir det endringar på løypa, vil dette bli lagt ut på nettsida og Facebooksida vår så snart dette er klart.

Fredag 2. juli
KL 18:00 Stemnekontoret opnar.  Utdeling av startnummer.  Lett servering.
Laurdag 3. juli
KL 09:00 Stemnekontoret opnar.
Utdeling av startnummer på Vassenden Skule.
Sykkelregistrèring opnar v/»Gjesthalla».
KL 10:00 Sykkelregistrering startar
KL 11:00 Start maraton Vassenden.
KL 12:00 Buss til start halvmaraton.
KL 13:00 Start miniton (4,2km) Vassenden. Utan tidtaking.
Start halvmaraton Sunde.
Buss til start 10km og 5km.
KL 13:30 (Ca.) første løpar i mål.
KL 13:45 Start 5km Strand.
KL 14:00 Start 10km Sandal.
KL 15:30 Premieutdeling.
KL 15:30 Sykkelregistrering slutt.
Div. aktivitetar i målområdet heile dagen.  Salsbodar m.m.
Startkontigent (NB! Aukar fram mot 3.juli)
Maraton: Jan: 500,- Feb-mai: 550,- Juni: 600,- Kondisrabatt: 80,- Ikkje lisens: + 50,-
Halvmaraton: Jan: 300,- Feb-mai: 350,- Juni: 400,- Kondisrabatt: 80,- Ikkje lisens: + 40,-
10Km: Jan: 200,- Feb-mai: 250,- Juni: 300,- Kondisrabatt: 40,- Ikkje lisens: + 30,-
5Km: Jan: 120,-  Feb-mai: 150,- Juni: 180,-  Kondisrabatt: 40,- Ikkje lisens: +30,-
5Km 12-15 år Jan: 100,- Feb-mai: 100,- Juni: 120,-  Ikkje lisens: +30,-

ETTERPÅMELDING:  Siste frist for påmelding er torsdag 1. juli kl. 16:00.  Etter dette vert startkontingenten heva slik: Maraton: +100,-.  Halvmaraton +70,-, 10 Km og 5 Km:  +50,-/30,-.

Sykkeltrim:   Familie 200,-. Vaksne(o.15år): 100,-. Barn 50,-.

FLEIRÅRSPREMIAR: Etter 10-, 20- og 30-års deltaking får du fleirårspremie. Kan hentast ved registrering sykkeltrim.

MINITON: Miniton ynskjer vi skal vere eit løp der ein brukar beina, og spring eller går i sitt eige tempo. Sparkesykkel er ikkje tillete.  Ynskjer ein å sykle, kan ein melde seg på sykkeltrim.